Tactisch, strategisch en conceptueel advies over marketing, pr en content

Ons bureau werkt content driven. Daarom hebben wij ons gespecialiseerd in B2B communicatie. Want in B2B gaat inhoud vóór de vorm en dat past beter bij ons. Maar ons devies is ook: ken de contekst van de content. Dus als wij teksten of foto's maken, houden wij strategisch en conceptueel rekening met de contekst waarin die worden gebruikt. Zodat de content beter scoort.

Klanten waarderen onze B2B expertise (journalistiek, copywriting, reclame, marketing, pr en persvoorlichting). Zij schakelen ons in voor content, maar ook voor tactisch en strategisch communicatieadvies en conceptontwikkeling. Dus wil jij ook sparren over jouw marketingstrategie of communicatieplan? Dan zit je bij ons goed.

Als wij content maken, denken we overigens automatisch strategisch en conceptueel met je mee. Zo houden wij rekening met zaken als doelgroep, medium, customer journey en vormgeving, bladformule, huisstijl en corporate identity.


Adviseren en meedenken

Wil jij jouw marketing structureel herzien of heb je een acute vraag? Zoek je beleidsmatig advies of praktische hulp? Wij helpen je altijd verder.

Strategische aanpak van je marketing en pr

Is jouw marketing/pr drastisch aan vernieuwing toe? Dan zorgen wij voor planmatig(e) advies en ondersteuning. Onze aanpak bestaat uit:

Marketingscan: analyse van jouw bedrijf en markt

Marketingstrategie: meetbare doelen en instrumenten

Actieplan marketing/communicatie: operationele planning

Uitvoering en evaluatie: implementatie en controle.

Geen vage plannen of dikke rapporten, maar doelgericht marketingadvies.


Ad hoc aanpak van je marketing en pr

Veel organisaties benaderen ons met een acute vraag. Zij willen snel een persbericht, brochure of bijvoorbeeld nieuwe webcontent. En die maken wij dan. Maar wij kijken ook verder. Bijvoorbeeld naar positionering of besparingen. Wij denken met je mee vanaf de eerste kennismaking.


Marktonderzoek: doen of laten

Ben je dol op marktonderzoekcijfers? Wij ook! Wij hebben ervaring met het opzetten, uitvoeren én beoordelen van onderzoeken. Zowel kwantitatief als kwalitatief. Dus wil je onderzoek doen of een onderzoekrapport kopen? Loop dan geen risico, maar bel ons eerst voor kritisch advies.



Expert op afroep

Je kunt ons ook inschakelen als interim voorzitter, marketeer, trainer of hoofdredacteur. Zowel freelance als in company. Zo beschik je toch over de vakman die je (even) niet in huis hebt.