Wil jij jouw bedrijf promoten, een noviteit introduceren, een dienst verkopen, een project beschrijven, een medewerker voorstellen, kennis uitdragen of bijvoorbeeld een evenement verslaan? En wil je een tekst die soepel loopt en prikkelt, informeert of overtuigt? Dan staan wij voor jou paraat.
Onze technisch schrijver kan de meest uiteenlopende ( technische ) teksten voor jou professioneel schrijven en redigeren tot op het hoogste Europees taalniveau (C2).
Dankzij ons jarenlange hoofdredacteurschap kunnen wij ook bladformules maken, redacties (bege)leiden en als (interim) hoofdredacteur optreden.
Vertaling nodig? Na strenge selectie werken wij samen met een uitstekend technisch vertaalbureau.
Mensen lezen steeds minder. Dus bombarderen we hen met visuele informatie. En groeit de behoefte aan sterke teksten van een goede tekstschrijver / copywriter.
Mensen worden overladen met informatie. Maar jij wilt prospects overtuigen van jouw producten en diensten. Dus help je hen kiezen en geef je uitleg. Met de juiste woorden. Want hún keuzestress mag joúw verkoop niet belemmeren.
Vertrouw daarom op onze ruime schrijfervaring als tekstschrijver / copywriter voor o.a. de bouw en industrie. Wij interviewen ‘van minister tot monteur’ en zijn als tekstschrijver / copywriter een volwaardig gesprekspartner op alle niveaus.
Sommige organisaties schrijven hun pr-teksten zelf of laten dat over aan amateurs i.p.v. een professioneel tekstschrijver / copywriter.
Dat levert komische en pijnlijke publicaties op.
Schrijf jij graag zelf of ben je handig in het kopiëren van tekst? Wil je professioneel tekstschrijver / copywriter worden? Vraag jezelf na elke zin die je schrijft dan eens af: nou en? Of laat de tekstschrijver / copywriter van ons tekstbureau dat doen. Want elk(e) doel, doelgroep en medium stelt z'n eigen eisen. Zeker in technische sectoren.
Elke tekst en schrijfstijl
Als professioneel tekstschrijver en copywriter beheersen wij:
Commerciële teksten
Informatieve teksten
Technische teksten
Diverse schrijfstijlen (informatief, wervend, persuasief, educatief, enz.)
Short copy en long copy (van slogan tot jaarverslag)
Voor elk communicatiemiddel
Brochure
Nieuwsbrief
Mailing
Magazine
Blog
Social media
Whitepaper
Reportage
Website
Catalogus
Advertentie
Pay off en slogan
Plan van Aanpak (op EMVI-basis)
Artikel
Advertorial
Speech
Boek
Rapport
Presentatie